Публикуваме пълния текст на среднощното заседание на НС на ПП,

...
Публикуваме пълния текст на среднощното заседание на НС на ПП,
Коментари Харесай

ПЪЛНИЯТ ТЕКСТ от записите на заседанието на НС на ПП /част 1/

Публикуваме цялостния текст на среднощното съвещание на Народно събрание на Политическа партия, което беше пуснато на аудиозапис от Радостин Василев. Затова отвън познатите гласове на водачите на Политическа партия, останалите участници са неразпознаваеми единствено по глас. В онлайн диалога вземат участие към 55 членове на Народно събрание на Политическа партия.

00 :01:42-00:20:50 Кирил Петков

Няма по значимо нещо към този миг от това решение, което би трябвало да вземем всички ние?

Въпреки моя жанр да се опитам да продавам това, в което аз имам вяра, ще се опитам да бъда оптимално безпристрастен. Идеята, че всички вие може да допринесете до тая полемика, осъзнавайки обаче че това, което имаме е с лимитирано време и осъзнавайки, че би трябвало да мислим в действителните измерения на това предложение, а не това, което всеки един от нас би си мечтал да добави и добави. Започваме по този начин. От два дни Мария Габриел си говорехме с нея. Тя предложи концепцията тя да е министър председател с наши министри в първия мандат. И този диалог се организира обстойно и нашироко, като в общи линии диалогът се водеше в следните разновидности. Мария, доста те разбираме, че доста искаш, само че няма по какъв начин да се случи. И Но публично общително. Няколко часа се въртя, въртя, въртя всякакво опция и по едно време и казахме добре де какво в случай че ти си вицепремиер, без портфейл, единствено като алтернатива да забележим дали съществува, щото се пробваха най разнообразни варианти и разновидности без никакъв отговор, решение, извънредно решение.

И тя отхвърли за вицепремиер безусловно по никакъв метод, защото… А в нейния свят тя се усеща много прецакана до някаква степен, тъй като тя даде си еврокомисарката позиция, без обаче да става министър председател. А цялата концепция да го направи беше да стане министър председател. В един миг Корнелия я издърпа с поддръжката. Сутринта, когато са говорили, е имало поддръжка. Следващите тогава към този момент тая поддръжка я нямаше, а и тя внезапно остава в този си вид. Сега при нея нещото, което е доста значимо е, че както знаем нейния мъж е третия в Европейската национална партия. И нейния кума е индивида, който почнал тази партия. Започна цялата партия и нейния свят е в Брюксел, като колкото и да сме ние си мислим, че тя е просто една калинка. Нали първоначално това си мислихме, а Бойко взема решение всичко. Случая малко по комплицирана играта където това е голямия контакт на ГЕРБ с ЕНП. И сега има нещо, което наподобява доста ужасно и за ГЕРБ.

Ако те са поканени, тя е пристигнала и най-после се върнали, се разочаровали и нищо не се случва. Тя има много мощна вътрешна упоритост и не може да се види в никаква друга роля с изключение на премиера. Сега за какво всичко това го приказва не толкоз ново към нея? Защото тя в действителност има две неща, които са плюс. Едното е, че нея се оказа, че не може да те заловен от рейса както си желаят когато и да е, тъй като това е външният контакт на ГЕРБ. А и другото е, че въпреки всичко не е била тук от доста години и действително не е типичния ГЕРБ с корупционните схеми и благоприятни условия, които се асоциират с тях и в този момент. Казвайки го всичко това заключвам с едно нещо. Тя до през вчерашния ден сподели, че никакъв късмет няма да е вицепремиер и някаква друга форма, а и действително избира да се прибере при мъжа си в Брюксел и да не се занимава съответно с нищо. Това е по елементарно, в сравнение с да наподобява, че ще заеме всякаква позиция. Отделно в ГЕРБ имат проблем, че вътрешно а има много огромно напрежение и злоба, който нали примерно човек като Деси, която много се бие тук в калта, внезапно Мария Габриел от Брюксел и към този момент става министър председател.

Това цялото нещо се случи. Едновременно с това други детайли при ГЕРБ, които са значими в ситуацията, е, че те се събраха на не 116 депутата, само че Корнелия запъна на 100% през вчерашния ден, че няма да пусне нито един народен представител, а ние няма да пуснем нито един народен представител. И Възраждане също сподели, че няма да пусне нито един народен представител. Като концепцията е, че даже някой Говори с Костадин и той сподели аз да не към вманиачен, тъкмо когато нещата ми се случват. Това е края на Възраждане. Така че те останаха без  пет депутата. А и тази заран ни се обадиха рано сутринта и споделиха Искаме да се забележим, като първо сподели единствено Мария, а след това се разбра, че и Борисов, и Росен Желязков ще дойдат в 9 сутринта. Асен беше в Пловдив. Звъннах на Ники и той пристигна си с мен в 9 сутринта и стартира. Започна диалозите.

Сега имаме следните разновидности. А те ни споделиха, че в случай че ние решим през днешния ден, те на следващия ден ще върнат мандата. И ще кажат първия мандат не съумяваме, само че има опция втория мандат. Тяхното предложение с Мария Габриел да е министър председател, от ваш мандат, с ваши министри и с няколко наши министри. Ние това казахме това няма по какъв начин да се случи. А по-късно почнахме да приказваме, минахме през сюжета експертен кабинет. Борисов сподели аз не, не го желая. А за последната причина дори говорихме за Илиян Михов от Сингапур като сюжет, тъй като е един пич, който става за министър председател, който и ние не му имаме доверие. той вика Първо не го знаеме, а вие не го знаете доста добре.

Второ, той не е в България, не знае тъкмо какви са ситуациите тука. Трето, което е вика най огромния проблем, изкарвайки Мария и вашите хора политически отвън играта, а това ще води до всевъзможни проблеми. А като тука дори Борисов сподели като образец вика аз не желая Асен да е отвън кабинета, тъй като вика другояче единствено навън да бие по нас, както вика. И в случай че сложиш Мария Габриел в хоум офис, може единствено да написа от заран до вечер на външните водачи не се споделя, а те си приказват с възобновление, те се поддържат с Българска социалистическа партия. Сега сподели и тук е допустимо да дам топ. Те бяха дълги диалози до един миг, щот ние споделяме не става, не става, не става, не става, не става, не става. Вика в никакъв случай няма да ви пусна. Ако желаете и да видите, единствено ще ви дам да се гласоподава вашия кабинет. Обаче вика тежко и горко. Къде се гласоподава вашия кабинет със следните детайли Първи детайл е, а всички са против вас.

Като споделяме всички говориме, нали всичките партии без парите на Движение за права и свободи, ГЕРБ, Възраждане, Президента и по едно и също време с това такова и по едно и също време с това без да смениме службите. Реално и първото цялостно бламиране в Народното събрание. Вика просто ги пуска моите да си вършат каквото знаят. Не че ви застрашавам образа, само че това е тази алтернатива от нашата позиция, няма да ви неистина в този момент да го върша благи очи, с цел да ви прецакам след това отново втори. Втори вид е вика да тегля една майна всичките и да отиваме на избори. А казуса с този вид е в случай че го създадем това след началото на септември, най евентуално двете партии ГЕРБ и нашата обща коалиция ще сме в обща коалиция, в тоя миг, а сме с по малко от 121 и ще имаме същата алтернатива. След още едни избори, само че най евентуално ще би трябвало с Българска социалистическа партия и Движение за права и свободи като цяло като един от двата най-малко да влезе в играта.

И нас не ни е боязън да се биеме. Никога не ни е било боязън през цялото време, само че трети вид ние му казахме, виж в този момент, дано тя да е примерно единствено като опция Мария Габриел, вицепремиер и министър на външните работи. Да използваме целия запас на мъжа и на ЕНП, на всичкото ни е на нашите си гласоподаватели, да кажем, че тя няма същински сектор, който да е ресурсен. Поне, за разлика от Генчовска най-малко знаеме, че гледаме в една посока за външната политика и напълно нашия кабинет с Ники Денков министър председател. Това по какъв начин ти се коства? И Мария Габриел се разплака съвсем с такова с влажни очи, сподели аз това не мога да го направя. Аз си потеглям на следващия ден, предавам си мандата и си потеглям. В интерес на истината Борисов усетихме, че това му е тесла не поради нас, а поради него си. Защото това значи, че той в действителност си губи една от огромните поддържа и той вика Абе Мария, въпреки всичко нещо е, може би и тя вика не.

И това го видяхме. тъй като отново натам алтернативата ѝ е относително добра да си бъде в Брюксел с мъжа си не е по този начин, че няма различен избор. Нейния свят не е България. Така че от наша позиция. не беше блъф, не се правеше на забавна. Тя просто не желае да види срама в очите, в случай че я биха видели на второстепенна позиция и няма да стане. Третият вид, който излезе на масата и този трети вид беше опция за ротация, като тук е ротацията да стартира по този начин наш кабинет с нашите си министрите. Първите 6 месеца. Като заговорихме за 6 месеца, първите шест месеца на Ники Денков като министър председател. Вторите шест месеца тя е министър председател, само че кабинета си остава напълно наш. С други думи първите шест месеца са напълно наш кабинет, действително с външен министър Мария Габриел като подобен. Вторите шест месеца са тя е министър ръководител за целия кабинет. Нашите като тука си проговориха и сюжетите, които тя действително взрива  може да се случи.

Ние държим бушона първите шест месеца. Ако забележим, че тоя бушон не работи, Ники Денков си подава оставката и споделяме както с Има Такъв Народ се случи, по този начин и с ГЕРБ. Тоя филм не можем да го играем, тъй като 1 2 3, 4. Тука Христо се намеси и сподели За мене не може да поддържа демократична България. Аз желая тези първи шест месеца да променим и Конституцията. Сега Борисов Не мога да обещая Движение за права и свободи, мога да обещае своите гласове. Ако можеш да си ги уговориш... С други думи се постави и това на масата. След това продължи кино лентата с преговарянето и. Мария Габриел в действителност това, което видяхме в нея е, че имат доста сериозна упоритост въпреки всичко да знае премиера и концепцията, че тя е в изчаквателна роля шест месеца, с цел да стигне до мечтаната позиция. Всъщност ненапълно, ненапълно не знаем какъв брой, никой не може да каже какъв брой е малко като заложник в наше държавно управление, което да ни дава някаква застраховка, че няма незабавно да бъде съборено, тъй като в случай че бъде съборено, това ще бъде против всички външни сътрудници.

Плюс  че ЕНП е уговорката, който Борисов е поел към нея. И в действителност след дълги диалози в един часа приключихме. После се върнахме в два. Тя най най-после сподели Аз съм подготвена за евентуално да поемем този вид, където аз съм заместител министър ръководител и министър на външните работи за първите шест месеца, за вторите шест месеца ротация, а първите шест месеца да работим дружно за Шенген и еврозоната. И в този момент, като теглим чертата, преди да предам щафетата в целия диалог. Всъщност имаме три разновидността в този миг единия е да вървим на избори. Всъщност в този момент решението което би трябвало да вземем до утре-казваме на Борисов Национален съвет не се съгласи. Съжаляваме доста, благодаря. Оттам той има два разновидността или да направи избори, или да ни поддържа наш кабинет без никой в него, с това, което той най-малко равнително почтен беше по какъв начин би изглеждал този кабинет, който всички са против нас с концепцията да ни смачка с всичко, което има. Даже освен той всичките. Смисълът тук ще бъде и няма да реализираме съществена цел за нас, която е за Шенген и еврозоната.

Не знам дали ще го реализираме. Със сигурност няма да има никакъв късмет за никаква конституционна промяна. И де факто шанса да ни смъкват тъкмо след локалните избори, апропо. А до тогава да ни смачкат. Колко сме некомпетентни идиоти! Това горе долу видяхме по какъв начин се случва. Това е значителен късмет, тъй като те нямат смисъл да го държат това държавно управление. Няма за какво. Не ги стопираме. Като му кажем гледай си работата. И той каже, Ами добре. И вие си гледайте работата и отиваме на избори. там отново го споделям, зная, че бъдем най евентуално двете партии под 100 двадесет и един. Влизаме напълно в съветския сюжет, където президентът държи служебния кабинет и лятото. Което значи, че концепцията да се вдигне съветската алтернатива оптимално добре, което значи да се напомпа възобновление на всички неща, които си ги знаем и ние. Един месец преди локалните избори да сме минали настоящо през през избори и след тези избори, когато е за локалните избори, да преговаряме какъв би бил разновидността на какво държавно управление, с кой в този формат.

И третият вид, който също не  е прекрасен и той ги разказва поред с удара, че в този момент ядеме крепко пердах, късат ризи и вие сте предатели на живота ни, само че. Залагаме застраховка Мария Габриел, която е, която си мечтае да бъде министър председател. С Борисов се изпира през тоя вид. Няма две отзиви, тъй като наподобява като съдружно, макар че ние ще споделяме, че е единствено Мария Габриел, тя не е била в България. Няма сектор, който който да е за ресурсен единствено външно министерство и действително. Тези три разновидността би трябвало да изберем сред тях, като днеска избора ми, който би трябвало да кажем е да. Борисов Окей сме с ротационния вид и да се опитаме да не са шест месеца, да са девет месеца и да залагаме някакви други неща или да му кажем, че не става. Ти си решаваш дали ще вървим на избори или подкрепиш със своите депутати. Това си е твой избор. И по тази причина сме се събрали също да заема това значимо решение за ориста на България и по-късно и за ориста на партията. Това е начална точка. Сега Асен да каже неговата позиция и след това на Ники, който в действителност случай е с ролята на най тежката роля. Ако третия вид се избере където това е индивида действително, който ще подсигурява, че цялата система ще гръмне, в случай че решим, че става като Има Такъв Народ или ще изяде най тежкия пердах като министър председател в историята. Така че желая да ги слушам и тях двамата и тогава да отворим за полемика. Благодаря.

00:21:20-00:23:50  Асен Василев 

Можем да преглеждаме обстановката като loose-loose. Отиваме на избори. След моите диалози в Хасково изобщо не е ясно дали ще отидем на избори дружно с Демократична България. Ако отидем на избори без Демократична България Няма да се борим за първо място, вероятно за трето. Трябва да си дадем ясна сметка. Второто е. И че другият вид, който е да създадем наш кабинет, че периода може да се бутне и до 12 месеца. Фундаментално това ще ни разреши.

Да почистим от службите, да изгоним фрагментите на герб и  ГЕРБ и на президента по места.  и да свърши някаква работа, обвързвана с еврозоната, Шенген и проекта за възобновяване, макар че това ще бъде по дребна част. С много огромна доза сигурност, че еврозоната и Шенген ще се случат. Чистката е говорена с всички, които желаят да стават министри, че законно, нелегално, би трябвало да изгонят всички шефове дирекции, шефове на районни структури. И на организации. Първите две седмици. Което ненапълно ще затапи приказката че сме правили коалиция с ГЕРБ. И третия вид, който е да се гласоподава наш кабинет, не мисля, че в действителност е действителен. Единствената причина ГЕРБ да го създадат, в случай че сметнат, че това в действителност ни слага в толкоз ужасна позиция, представете си, че ни гласоподават кабинет, След това не ни гласоподават бюджет и по наше време би трябвало да спрем да плащаме пенсии и заплати, те кажат тия в действителност банкрутираха страна, нали? Такива нелепости могат да се провеждат от заран до вечер.

Сега това е loose-loose прочита на обстановката. Win-Win прочита на обстановката e Нека покажем междинен пръст на ГЕРБ на изборите ще качим. Даже и да се разделим с дебетата, може би ще качим. Само че Радев ще ги прави. И те най евентуално ще са август месец. А че нали това ще качим на държание, не е ясно дали няма да загубим от друго. Но да кажем че това е win-win прочита на обстановката. От друга страна, ако  влезем назад в ръководството за 6  12 месеца, ще можем да създадем някои неща които са смислени и които може би са необратими в по-дългосрочен интервал за България. Но цената най евентуално ще бъде, че ще загубим съвсем всички локални избори. И по-късно в по дълготраен интервал, най евентуално и огромна част от идентичността на партията.. Това зависи, несъмнено и от по какъв начин се развиват служби Гешев и така нататък Но като цяло най-малко локалните избори ще ги вършим с наше Министерство на вътрешните работи.  в случай че ме питате дали са оптимист или черноглед или кои са разновидностите. в случай че се концентрираме на позитивните страни. Квото и да решим вечер няма да сбъркаме. Ако  се концентрираме на отрицателните страни, каквото и да решим, все ще сбъркаме. Така че аз персонално желая да има една малко по оптимистична доктрина, само че първо би трябвало да кажа, че започнахме изпълнителен съвет. Предварително споделих, че разтварям две бутилки вино и е добре да изконсумирам виното, преди да бълвам. и постоянно го върша. Относно договорката, мисля, че това е най положителната договорка, която може да бъде направена с ГЕРБ. Тук въпросът не стои можем ли да подобрим договорката или по какъв начин да подобрим. Въпросът стои желаеме ли да приемем или не желаеме? Нали този въпрос е общ за всички нас, тъй като той включва и би трябвало почтено да си го кажем досега, в който кабинет без присъединяване на ГЕРБ тази част от нашето решение ще бъде нарушена. Това, което ще би трябвало да кажем на гласоподавателите, е че нашия кабинет, че избираме с втория мандат, само че с цел да бъде подсилен, трябваше да пуснем Габриел като външен министър. И да даде честната дума на ГЕРБ, че след 6 или 12 месеца ще подадем оставката, в случай че те са си изпълнили обещанията по законодателната стратегия.

И с цел да гласуваме априори като министър председател отново на нашите. Това е обстановката все още. Честно казано. С Кирил и двамата сме доста на кантар. Нали самият факт, че идваме при вас с решението. Това не е нещо, което е безусловно немислимо и можем просто да отхвърлим. Да кажем това не става.

00:28:00-00:31:00 Николай Денков

Моята роля е на индивида боксова круша. Сключвайки такава договорка ние одобряваме тази вреда. И се опитваме да я компенсираме с някакви достижения, които да успеем да Реализираме и хората да схванат. Но истината е, че Както ужасно доста хора споделят вие сте предатели, само че има и хора, които споделят Направете нещо, тъй като без държавно управление ще е доста зле. И едното е правилно, и другото.  Така че основната роля е Че в случай че ние забележим, че. След първата вреда ние не можем да осъществяваме позитивите поради които тръгнем всички да вършим. Трябва да може да се тръгне с гръм и тропот. За да е ясно, че не зависи от нас крайният резултат.

Хубавото е, че аз съм го правил през някакъв дребен период на времето. Така че знам какво е. Има си предварителна подготовка. Медийна. Подготовка. И най-после, в случай че има задоволително добра изненада всичко получава, тъй като можеш целия да го представиш както смяташ. Второто, което желая да кажа. Е, че никой от нас няма безусловно никакви илюзии във връзка с мотивацията. Движещите сили, които карат ГЕРБ и Борисов да вземат участие или да оферират дори такова съглашение. Нямаме никакви илюзии за това.Въпросът е, че от време на време рядко се случва. Да има композиция от ползи, която може създаде и нещо положително. И тук концепцията е, че сме. В обстановка, в която има такава композиция от ползи. Интересът на Борисов Да смени Главният прокурор. Съвпада с интереса на страната да си промени Системата.

И може в края на Краищата да Успеем да. Комбинираме Тези два интереса, по този начин, че да се получи нещо, което е систематична смяна не е просто промяна на името. Сега, както сподели Асен, повода да го обсъждаме не е тъй като считаме, че е нещо доста хубаво.

Всякакви други разновидности, които сме разглеждали водят до по неприятни резултати, а някои водят и до доста по неприятни резултати. Във разновидността, в който вършим избори идващия път няма 120 и един депутата. Това ни слага в обстановката, в Която всички ще бъдем изцяло подвластни от Движение за права и свободи, Възраждане и Българска социалистическа партия. Защото ГЕРБ Ще паднат с Повече, в сравнение с ние бихме могли да спечелим.

00:31:44-00:32:00   Асен Василев

Представете си Гешев нападна герб на макс. Техните отиват към Радев, радев ги насочва към неговия план, както и да се споделя той.

00:34:00-00:34:50 Някой

Супер. Това, което аз не можах да схвана е ние през днешния ден и да вземем такова решение. Обявяваме, че след 6, 9 или 12 месеца ще има ротация сред учен Динков и Мария Габриел? И другото е има ли вид, да заложим като изискване гласоподаване на правосъдна промяна на първо на второ четене и чак тогава да обсъждаме сходна въртележка?

00:35:10-00:35:50 Асен Василев

Да. Сега да отговоря на въпроса И моето схващане е следното Първо, сигурно в този момент би трябвало да обявим, че има ротация след интервал от време. Има съгласно мен опция да се каже, че в този интервал от време би трябвало да се е случила, да са признати закони, които зависят от двете партии. Зад нали, изпълнена договорка, по този начин да се каже и да стане ротацията може да си сложиш съгласно мен, само че не мисля, че ще докара до някакви трагични проблеми от страна на ГЕРБ.

00:35:50- 00:36:10   Някой

За да има най-малко нещо, в случай че тръгнем на избори. Да, може да предадем като опция за правосъдна промяна, че сме пробвали. Това е моята концепция. Благодаря.

00:36:15-00:36:45  Кирил

Да, а значи това е тезата на Христо. А и той по този начин го споделя на Демократична България, че първо ще се опитат да завоюват места, с цел да направиме учредената смяна и други закони.А надали не Те споделят, че всичките закони, които сме си дали дадена законодателна стратегия. огромната упоритост да създадем конституционна смяна, където изобщо да махнем основния прокурор. Борисов с днешна дата това е значимо, сподели, че желае да няма основен прокурор. Знаем мотивацията каква е.

00:36:50-00:40:50 Жоро Клисурски

Здравейте! Два бързи въпроса. Първият е. Обсъждали ли сте времеви небосвод на този кабинет? Нали до момента слушам единствено за първите 6 месеца и вторите 6 месеца. Просто ми е забавно дали сте говорили за една година или даже най-много четири. В подтекста на това запитване, че изключително що се отнася до еврото, евентуалната дата е първи януари 2025. Така че за мен нали един интервал от най-малко 18 месеца е наложителен. Втори бърз въпрос. Асен сподели, че нали в случай че е подкрепим подобен тип държавно управление, нали има огромна възможност да изгубим много от локалните избори. Въпроса ми е може би въпреки всичко може да изясни за какво. Тъй като разбирам, явно е на повърхността, че наподобява като някакво съдружно държавно управление с ГЕРБ, само че съгласно мен бихме могли и фактически да го покажем като наш кабинет с едно изключение. Мария Габриел.

Асен Василев

А на първия въпрос не е обсъждано, че на 12ия месец всичко завършва, може продължи. Моите упования са, че на 12 тия месец то най евентуално ще завърши. А и по навръх 12 те май, когато Габриел си подаде оставката, и би трябвало да се гласоподава за трети път държавно управление, нали? Най евентуално, че има центробежни сили. Това, което в случай че приказваме за еврото особено, отново няма да заплаши по две аргументи.  Вече ще имаме публично решение, че еврото се случва. И също така моя проект за Европа е сега, в който в случай че влезем в държавни управления със закона за въвеждане на еврото, да се вкара еврото като паралелна разплащателна валута в България на лв., която е публично призната. Което значи, че всички страхове какво ще се случи с цените и по този начин нататък, ще са изчезнали, тъй като всеки ще има най-малко година избор дали да си получава заплатата евро и си заплаща в магазина в лв. и познавайки не дребна част от българите ги е боязън някой да не им смени курса в последния миг. Просто би трябвало публично да позволим покупко-продажби, да се изповядват в евро и да се вършат еврови разплащания. А що се отнася до локалните избори моето възприятието е, че ги изяснява някаква част от хората, че теглят. Но не мога да кажа каква е тази част, тъй като не разполагам със социология, а мисля, че можем да го разбираем. Че герб са клекнали и са подкрепили подкрепили нашия кабинет, пък ние, с цел да се случи това и да не отидем на нови избори, сме взели една бедна Мария Габриел. Според мен още веднъж ГЕРБ ще се опитат да се предпазят, което значи, че малките екрани и техните коментатори от заран до вечер ще споделят коалиция и къде ще се ориентират другите гласоподаватели в този тип Аз не мога да кажа сигурно има риск за локалните избори, тъй като там ще би трябвало да разчитаме освен на наши гласоподаватели, а изобщо и на общата всеобща. За да изберем кмет ни трябват не 50, а 30. Цялото проруско крило ще пее  те ги натиснаха от посолствата. Това ще сътвори доста звук в системата.

00:41:10-00:47:10  Някой

Здравейте и от мен. Аз имам няколко въпроса. Както се споделя необикновените времена изискват нормални решения. Моите въпроси са няколко първи, по този начин ще ги нахвърлям. Първо втори ешелони, регулации. Те са значима част от това, което ще следва идната една година. На последващо място, подценяваме ли до каква степен това, което на предходния Национален съвет ни сподели, че борбата сега сред Гешев и ГЕРБ в действителност може да докара ГЕРБ при едни избори до ново, по неприятно положение? Тоест на нас ни дава някакъв левъридж дали отново го взимаме поради.

Някой

Ние сега сме в позиция, която има интерес това държавно управление да продължи дълго, а не да продължи една година, опция да продължи 2 3, в случай че може и 4. Защото, както Асен споделят думата коалиция, ние няма да може да избягаме от нея. Следващия ми въпрос е какъв брой дейно чакат действително, че ни ще бъде това държавно управление, еврозона, Шенген, конституционна промяна. Нещо, което не зависи обаче единствено това държавно управление. Тоест, в случай че ние успеем да покажем на обществото някакви положителни резултати за тази една година, има късмет то да продължи повече от една година, тъй като тогава и Борисов по мъчно ще го бутне И най-после да кажа, че в случай че ние в действителност имаме една година това, което стана дума и на предходния Национален съвет, това доста съответствува с съответния геополитически интерес на един състезател. Тайминг през идната една година. Оттам нататък остава нас и ГЕРБ да се оправяме както желаеме. И аз имам едно терзание, че Борисов  като се изключи че ще се е изпрал, както вие казахте, той е може би по умел и по добър в тази игра.

Кирил Петков

…. А второто нещо говореше се за регулаторите, което дава някаква опция да се направи ръб за предопределение на регулаторите, където да имаме спогодба, че нито ГЕРБ, нито ние сами можем да си назначим регулатори. И по този метод да се опитаме най-малко да филтрираме, в случай че не да наложим нещата нашите. Няма по какъв начин да налагаш със 64.

Асен Василев

Да втория ешелон е напълно наш, тъй като той зависи напълно от премиера, само че действително това ни дава някакъв късмет. Регулаторите са по-важни от министрите, тъй като те са там за 7 години. Така че момента в случай че имаме някакво несъгласие върху тях това е действително преимущество. Единствения метод това да го създадем е повече от една година действителна поддръжка от премиера да приказваме не по 6 месеца, а по 9 и по този начин да стане и година  половина, а това ще ни усили успеваемостта. Ако може да се направи на цяла година ще е съвършено.Ако имаше вероятност, аз персонално моите усеща, че 9 месеца макс. А в случай че Мария Габриел желае да се потвърди като министър председател, сигурно и ние, в случай че желаеме да вкараме цялото си изпитание шанса за  Шенген е огромен. За еврозоната ще е малко по слаб, тъй като инфлацията ще е отвън нормата. Но също не е невероятно. Днес имах диалог с Урсула, като й зададох въпрос Ако има такава опция, какво вършиме за страната да ни пуснеш? А и тя вика за Шенген, имало огромен късмет, за еврозоната. Трябва да го измисли метод да се заобиколят разпоредбите, смисъл да влезете в рамките. Аз попитах има ли вид да се мисли за инфлацията минус резултата на украйна. И тя вика не ме цитирайу само че ще се опитам да ти оказа помощ. Но изглеждаше, че за тях не е неприятна концепция да ни приобщят, щото виждат, че сме си напряко балканска страна. Така че какъв брой дейно ще си зависи от нас, само че службите, което е може би един от огромните преимущества, тъй като отново обстановка не на база на нещо, ами просто, че Борисов също желае да ги вземе от президента. Тука по какъв начин може да се измъкнем да не са негови хора. Е да кажем, че ще желаяме външни консултанти да ни дефинират и да ни оказват помощ посредством структурирането на службите.

Кирил Петков

Тези външни консултанти да не са какъв да е, а ни дава някакъв късмет да почистим съветския актив който е влезнал надълбоко. Там не сме сами там сме с външните сътрудници.

00:47:20 – 00:48:10  Асен Василев

Само един разбор. Това държавно управление ще продължи.до момента до който бойко реши, с цел да не се скара с ЕНП и Габриел... Премахването на Гешев и Президента върви по.бавно. Моето персонално мнение е, че последният ден на това държавно управление ще е последния ден на ръководството на Габриел. Защото борисов няма да желае да си отреже клона с ЕНП…..  

00:48:50-00:52:00 Някой

В този съдружен формат, тъй като действителността ще бъде такава. Според мен ще ни коства резистентност, дълготрайна и тук въпросът е на баланс сред потребните цели, които можем да реализираме. когато приказваме за реалистични цели за обединения, нормално решенията не се взимат единствено на Министерски съвет, на някакъв съдружен формат и то голяма част които не са забележими. Правен ли е подобен диалог. Правя го, тъй като аз си представям напълно действителна обстановка сега, в който почне чистката, за която говорите или сега, в който настъпим интереса на потребителската мрежа, от която ГЕРБ се зарежда, което съществува. Този въпрос ще се трансформира в същата взривоопасна обстановка която имахме с Има Такъв Народ, но по-голяма.

Асен Василев

Това, което всички сме виждали от Бойко е, че той ще пусне всякакви…... Бойко няма да отбрани един подкупен на следващия ден. Не заради нещо друго, тъй като той знае, че го гледат под лупа и извън, и от вътрешната страна И има едни прокурори тръгнали по петите. С цел да отбрани себе си той ще каже аз не знам оправяйте се. Това е моето вътрешно възприятие, а оттова нататък дали вътре в тях ще има брожения, опити за отбрана на ползи, всевъзможни типове медийни офанзиви и всичко друго ще го има. Но съгласно мен политическо решение да се отбрани подкупен интерес няма да има. Обикновено политическо говорене, само че то постоянно е потребно мафиотско предоставяне. Но съгласно мен той просто подвигна ръце. Малко да имат почит от историята, знаят, че ще гръмне като нас и ние. Между другото, в диалога казахме, че това, което се случви, се чака да се случи и в този момент, в случай че тръгне в тази посока..

Кирил Петков 

Никакви съдружни формати. През цялото време сме говорили единствено за Мария Габриел и единственото, което говорихме е за ръб за назначенията по регулаторите.

00:52:10-00:56:30 Тонев

Здравейте на всички два бързи въпроса. Единият въпрос е той по скоро е изявление. Опитваме се да предположим всяко едно от решенията и всяка една от версиите по какъв начин ще се отрази на нашите бъдещи резултати. Истината е, че може би в живота на продължава смяната. ГЕРБ не са изпадали в такава обстановка, в която да им следва слизане като резултати, само че в действителност те претърпяха една такава обстановка през 2021 ва година, след края на тяхното постоянно държавно управление, може би поради подценяване на политическата обстановка и поради въвеждането на машините. Тогава в действителност те претърпяха едно огромно обединение и ние можем да интервюираме вероятно какво би се случило с тях и с нас. На база на случките от 2020 и първа година и растежа на ИТН. Тоест аз мисля, че можем да сложим и един подобен оптимистичен сюжет, в който отивайки на избори, това няма сигурно да се отрази зле. Разбирам, нали? Всеки човек, който чуе избори, в това число и в продължаваме смяната, по какъв начин му настръхва козината на врата? Втория ми въпрос е чисто механически и той е насочен към юристите, които слушат сега. Няколко пъти си говорихме думата ротация. Аз прочетох един материал преди към един час. Просто желаех да ревизира до каква степен този термин е вероятен. От късата си парламентарна активност. Аз към този момент следих по какъв начин когато един министър председател министър не е министър, министър председател, министър, би трябвало да слезе от позицията си. Всъщност той връща мандата в парламент, Народното събрание дава мандата в президент и в случай че ние сме оползотворени с ролята на учен Денко втори мандат и той се върне в Народното събрание, в действителност Народното събрание ще върне третия мандат или този, който би трябвало да заеме Мария Габриел след 6 или 12 месеца в президента, а президентът ще би трябвало да го даде в една парламентарна партия, която той си реши с нея. Този въпрос, който получи отговор Ако желаете я коментирайте. Благодаря. Един лек проблем. Сега за изборния резултат в действителност никой не знае тъкмо в кой вид ще поема, само че аз и бял да пуснем нищо не може да.

Кирил Петков  В момента са толкоз в тая обстановка толкоз. Отделно единственото, което аз знам е, че единствен метод ГЕРБ действително да падне не е да излезат някакви неприятни истории за Борисов, щото единствения вид е в случай че Радев да тръгне да бие  с Гешев дружно по Борисов, само че пада на ГЕРБ няма да отива към нас, а ще отива към което те са си основали да си трансферират организацията, да умеят да си трансферират организацията. Не мисля, че ние ще спечелим доста от тази от цялата работа. осъзнавайки, значи още на избори, в тоя миг с пари и структури и с това яваваме ли се дружно или не? А по какъв начин ще наподобява това разграничено? Как наподобява дружно още едни избори. И най неприятното е след изборите като седнем на масата какво, кой? Кой различен е седнал към масата, с който би трябвало нещо да приказваме?

00:57:00-01:01:00 Стою Стоев 

Сега ние по отношение на притискането на Гешев, което се случи с бързото приемане на Наказателно-процесуален кодекс. Ние имахме някакво очакване той да се задейства. Като ние действително обявим, тъй като то ще стане ясно още на следващия ден, като обявим тези наши проекти. И също време Гешев се задейства. Това оценено ли е? Как ни влияе върху нас при тази обстановка ще отидем на избори? И в действителност какво се случи, като ние сме се разбрали за едно, нали по този начин? Това е първото, второто, нали? Но просто би трябвало да се каже ясно, че когато Денков си подаде оставката, държавното управление пада и стартира цялата процедура на нула първи и втори трети мандат. Другият проблем, който аз се чудех от самото начало, е тъй като Асен сподели, че действително това държавно управление ще издържи, до момента в който Бойко го е боязън от Гешев и от Радев, в този момент от Гешев, от страха му са. В връзка с законопроекта, който прокарваме безусловно Страха от Гешев може да падне след една две седмици страха от Радев. Нали там към този момент са много да се сменят избрани хора в властта. Но въпроса е ние за какво разчитаме, че действително след два три месеца Бойко въпреки всичко е прочут с това, че той много постоянно си хвърля хората под рейса Само за връзката му с ЕНП ли ни е гаранцията, че той няма да хвърли Габриел под рейса.

Асен Василев

А Бойко знае, че дори и да няма основен прокурор, все ще има някакъв прокурор, който ще го проверява.Но защото той не е основен прокурор и не разполага с доста власт, може би ще успее някак си да се оправи със съда и по този начин нататъка. Но през днешния ден в частта на диалога, която аз присъствах, той дори сподели ами те нали дори и от чужбина ще ме пазят Щото съм им значим да има държавно управление. А ето по какъв начин отново безусловно по какъв начин пазят Сашо Николов. Те му Вдигнаха обвиняване и на идващия ден беше поканен на банкет в американското посолство. Връзката му с енп е един значим инструмент за бранене. И другото, което е значимо за бранене е, че той хвърли едно държавно управление под рейса и да върне властта назад при Радев. Никой няма да го пази на върха вечно и окончателно. И аз по тази причина считам, че той тази си част ще извърши досега, в който Габриел изтече, нали последния ден като министър председател и тогава щеше. Аз всичко си съблюдавах и тогава към този момент е разчистен терена от прокуратурата. А и нали Радев като опасност ще почне да върти и да прави нелепости. Щото пък другия вид би бил да смъкна нали нас държавно управление с министър председател, нали? Не споделям, че други разновидности не са вероятни. Казвам, че няма да въртят. Не споделям, че няма да изискат оставката на еди кой си министър, щом не се оправя и с всевъзможни мизерии по пътя. Но като цяло конструкта нали мисля, че горе долу по този начин стои и в този момент. Що се отнася до Гешев. Гешев съгласно мен може да извади нещо против Бойко. Аз не знам какъв брой юридически читаво ще е това  нещо и дали може да го осъди. Другото което е, че в случай че се види, че нещата не стават, ние ще имаме окей. Ние бяхме с Габриел, само че не и с поддръжка от ГЕРБ. Ама нали по този начин?  Ама след тази обстановка нещата трагично се трансформират. Както Корнела го направи. Тя беше за, след това беше срещу, а фундаментално би трябвало да преценим желаеме изцяло нови избори, да оставиш Гешев и президента да си развяват коня още 3-4 месеца или не желаеме. Ние желаеме да разкараме Гешев, да ограничим президента и тогава нещо и локалните избори желаеме да се вършат с полиция, която ние направляваме, или с полиция, която управлява президента.

 

 
Източник: tribune.bg

СПОДЕЛИ СТАТИЯТА


Промоции

КОМЕНТАРИ
НАПИШИ КОМЕНТАР