България има всички предпоставки да бъде силна в електронната търговия
Форум E-commerce 4.0 събра на едно място редица специалисти, които показаха най-новите трендове в областта на онлайн маркетинга, оптимизацията за търсачки, новаторски решения в логистиката, както и потребни платформи и принадлежности за повишение конкурентоспособността на всяка организация, занимаваща се с електронна търговия.
„ България има всички предпоставки да се развива и да бъде мощна в е – търговията “ - това сподели Геннадий Воробьов, член на УС на IAB България и CEO на Netpeak България в границите на форума E-commerce 4.0, който се организира под марката на MySuccess на 28 септември в хотел Балкан, София.
Страната разполага с положително равнище във връзка с картови заплащания, платежни услуги, лизингови условия, логистика, хостинг и бърз интернет, посочи той като част от преимуществата.
По думите му у нас има и доста положителни специалисти по цифров маркетинг, само че сustomer success у нас е на доста ниско равнище и би трябвало да се работи в тази посока.
Елена Колева, продуктов управител в Нетинфо, показа положителни практики от партньорството на Нетинфо и Грабо. src= " ac?out=nonrich&nwid=363&siteid=53265&pgname=native&fmtid=33673&visit=m&tmstp=1506687492 " border= " 0 " alt= " " />
Ива Димитрова, управител данъчен отдел Ърнст и Янг България показа данъчните провокации пред е – търговията, както и спецификите, които стоят пред законодателството в две насоки – е-облагане на артикули и е-облагане на услуги.
Атанас Начков, правист в Европейски потребителски център България сподели онлайн платформата за решение на разногласия към Европейската комисия, механизмът й на деяние и уточни няколко положителни практики за онлайн търговците, които е добре да одобряват, с цел да избегнат разногласия с консуматори.
В рамките на форума свои образци от практиката демонстрираха още Еконт, Декатлон и Fashion Days, а в следобедната част се организира уъркшоп за онлайн търговци.
„ България има всички предпоставки да се развива и да бъде мощна в е – търговията “ - това сподели Геннадий Воробьов, член на УС на IAB България и CEO на Netpeak България в границите на форума E-commerce 4.0, който се организира под марката на MySuccess на 28 септември в хотел Балкан, София.
Страната разполага с положително равнище във връзка с картови заплащания, платежни услуги, лизингови условия, логистика, хостинг и бърз интернет, посочи той като част от преимуществата.
По думите му у нас има и доста положителни специалисти по цифров маркетинг, само че сustomer success у нас е на доста ниско равнище и би трябвало да се работи в тази посока.
Елена Колева, продуктов управител в Нетинфо, показа положителни практики от партньорството на Нетинфо и Грабо. src= " ac?out=nonrich&nwid=363&siteid=53265&pgname=native&fmtid=33673&visit=m&tmstp=1506687492 " border= " 0 " alt= " " />
Ива Димитрова, управител данъчен отдел Ърнст и Янг България показа данъчните провокации пред е – търговията, както и спецификите, които стоят пред законодателството в две насоки – е-облагане на артикули и е-облагане на услуги.
Атанас Начков, правист в Европейски потребителски център България сподели онлайн платформата за решение на разногласия към Европейската комисия, механизмът й на деяние и уточни няколко положителни практики за онлайн търговците, които е добре да одобряват, с цел да избегнат разногласия с консуматори.
В рамките на форума свои образци от практиката демонстрираха още Еконт, Декатлон и Fashion Days, а в следобедната част се организира уъркшоп за онлайн търговци.
Източник: dariknews.bg
КОМЕНТАРИ




