НЮ ЙОРК (AP) — Реферите казаха, че неправилно са отсъдили

...
НЮ ЙОРК (AP) — Реферите казаха, че неправилно са отсъдили
Коментари Харесай

Съдиите признават, че неправилно отсъдена ритната топка на Пейсърс в края на загубата от Никс

НЮ ЙОРК (AP) — Реферите споделиха, че погрешно са отсъдили нарушаване на късна ритната топка в понеделник вечер против Индиана Пейсърс, които по предписание не можеха да оспорят игра.

Пейсърс и Ню Йорк Никс бяха изравнени на 115 с 52 оставащи секунди, когато изглеждаше, че Арън Несмит мазета пас, който Джалън Брънсън се опитваше да хвърли на Донте ДиВинченцо. Пейсърс можеха да дойдат с топката за кражба, само че реферът Шон Райт сподели, че Несмит я удари с крайник, позволявайки на Никс да запазят притежанието.

Ню Йорк поведе за положително 12 секунди по-късно, когато Ди Винченцо вкара тройка и завоюва със 121-117 в мач 1 от полуфиналите на Източната конференция.

След мача шефът на екипа Зак Зарба сподели, че позвъняването е погрешно.

„ На пода, който смятахме, че ще бъде нарушаване на ритната топка “, сподели Зарба. „ Прегледът след мача сподели, че е блъснал ръката на бранителя, което би било законно. “

Зарба добави, че Пейсърс не са могли да оспорят позвъняването, като сподели, че те могат да с...

Прочетете целия текст »

Източник: worldnews.bg


СПОДЕЛИ СТАТИЯТА


КОМЕНТАРИ
НАПИШИ КОМЕНТАР