ителите на Лейк Джаксън, Тексас, бяха предупредени да не използват ...

ителите на Лейк Джаксън, Тексас, бяха предупредени да не използват

Разяждащ мозъка микроб бе открит във водоснабдяването в Тексас

ителите на Лейк Джаксън, Тексас, бяха предизвестени да не употребяват чешмяна вода, откакто в публичното водоснабдяване на града е бил открит гибелен бацил, корозивен мозъка, заяви.

doesn't do anything small, so this may be bigger?

Don't let it get in your nose - you can drink the water and not get ill. Nose --> Brain
See also - Sources of Infection:

Brain-eating microbe:
— James Gray Mason (@EndAllSuffering)
Тестовете са удостоверили съществуването на Naegleria fowleri в системата. Амебата може да аргументи зараза на мозъка, която нормално е съдбовна.

Такива инфекции са редки в Съединени американски щати, има сведения за едвам 34 случая сред 2009 и 2018 година

Компетентните служби в Лейк Джаксън са почнали да дезинфекцират системата за водоснабдяване, само че споделят, че нямаят визия какъв брой време ще им отнеме това.

Първоначално в петък вечерта (25 септември) е било обявено на хората в осем общини в Тексас да не употребяват водоснабдяването си по какъвто и да е мотив, с изключение на за тоалетните.

Предупреждението бе анулирано в събота за всички, с изключение на за Лейк Джаксън, град с повече от 27 000 поданици.

По-късно управляващите в Лейк Джаксън обявиха, че хората могат да стартират да употребяват водата, само че би трябвало да я преваряват, преди да я пият. На жителите е било казано да подхващат и други ограничения, в това число да не разрешават на водата да влиза в носовете им при взимане на душ.

Издадено е предизвестие за "особената накърнимост " на децата, възрастните хора и хората с отслабена имунна система.

Длъжностни лица обявиха, че промиват водната система и по-късно ще проведат проби, с цел да се уверят, че водата е безвредна за потребление.

Разследването на водоснабдяването на града е почнало откакто шестгодишно момче се е заразило с микроба и е умряло по-рано този месец, показва още

Naegleria fowleri се среща естествено в сладководни води по целия свят. Обикновено заразява хората, когато нечистата вода попадне в тялото през носа и по-късно се придвижи до мозъка.

Заразилите се с Naegleria fowleri демонстрират редица признаци, в това число температура, гадене и повръщане, както и вдървеност във врата и главоболие.

Повечето умират в границите на една седмица.

По-рано тази година инфекцията бе доказана в американския щат Флорида. По това време здравните чиновници приканиха локалните поданици да заобикалят контакт с вода от кранове и други източници.

Източник: vesti.bg


КОМЕНТАРИ
НАПИШИ КОМЕНТАР


PromoMall.bg