Броят на потребителите на нишки пада до нови ниски нива, подчертавайки предизвикателствата при задържане

...
Threads, съперникът на Meta в Twitter, се бори да задържи
Коментари Харесай

Threads, съперникът на Meta в Twitter, се бори да задържи потребителите около месец след широко рекламирания си старт, според нови оценки на индустрията, показващи, че ангажираността с приложенията е спаднала до нови ниски нива.

Данните от фирмите за пазарни проучвания Similarweb и Sensor Tower подчертават предизвикателствата, пред които е изправена Meta, тъй като се стреми да използва отвореното пространство, създадено от хаоса около управлението на Twitter.

Ежедневният брой активни потребители на Threads е намалял с 82% от стартирането към 31 юли, според Sensor Tower, като само осем милиона потребители имат достъп до приложението всеки ден. Това е най-ниското ниво от деня след пускането на приложението, когато ежедневните активни потребители достигнаха връх от приблизително 44 милиона, каза Sensor Tower.

Хората също така отварят приложението по-рядко и прекарват по-малко време там, добави Sensor Tower.

В деня на стартирането му потребителите на Threads отварят приложението средно 14 пъти и прекарват средно 19 минути, за да го превъртат, съобщиха от компанията. До края на месеца обаче тези цифри паднаха рязко.

От 1 август средното дневно прекарано време на Threads е спаднало до само 2,9 минути на ден, а хората са прекарали само 2,6 сесии на ден, използвайки приложението, каза Абе Юсеф, старши анализатор на прозрения в Sensor Tower.

Констатациите от Similarweb показаха същия модел на спад. Броят на потребителите на Threads достигна своя връх от около 49 милиона на 7 юли, ден след старта, и спадна стабилно до малко над 11 милиона до 29 юли, каза Дейвид Кар, старши мениджър прозрения в Similarweb.

Най-стръмният спад се случи през двете седмици непосредствено след стартирането на Threads. Но новите данни показват как спадът е продължил и продължава.

Според Sensor Tower дневният брой на активните потребители на Threads все още намалява със скорост от около 1% на ден.

Говорейки по време на обаждането за приходите на компанията миналия месец, изпълнителният директор на Meta Марк Зукърбърг каза, че е „доста оптимистично настроен“ за приложението.

„Видяхме безпрецедентен растеж от вратата и по-важното е, че виждаме повече хора, които се връщат всеки ден, отколкото очаквах“, каза той. „И сега сме фокусирани върху задържането и подобряването на основите. И след това ще се съсредоточим върху разрастването на общността до мащаба, който смятаме за възможен.“

Темите стартираха само с няколко функции и по-късно обещаха да добавят силно търсени инструменти като емисия на съдържание в обратна хронология, десктоп версия на приложението и директни съобщения.

На 10 юли Зукърбърг обяви, че повече от 100 милиона души са се регистрирали за Threads, което го прави едно от най-бързо развиващите се приложения в историята. Съобщава се, че компанията е разгледала възможността за добавяне на „куки за задържане“, които могат да задържат потребителите ангажирани.

Източник: cnn.com

СПОДЕЛИ СТАТИЯТА


Промоции

КОМЕНТАРИ
НАПИШИ КОМЕНТАР