Още от същото: ИИ брои лайковете ни в социалките
Threads изниква като един от най-хубавите претенденти за правоприемник на X (Тwitter) като водеща платформа за микроблогинг в обществените мрежи в света.
В момента тя разполага със 130 милиона дейни консуматори, които непрестанно нарастват.
Отвътре
За да създадат новата си мрежа по-привлекателна и транспарантна, от Meta направиха нещо невиждано - повдигнаха капака към методиката, по която изкуственият разсъдък (AI) ръководи това, което виждате в Threads, заяви digitalinformationworld.com. Така от компанията дадоха отговор на въпроса по какъв начин по този начин едни изявления се задържат доста дълго в мрежата и притеглят голяма ангажираност от мнения и реакции, а други потъват в нищото, невидени от огромна публика.
Критерии
Ключовите фактори, които AI взема поради, са няколко. На първо място е това какъв брой изявления към този момент сте видели в своя бюлетин (нюзфийд, поток). След това идва количеството изявления, на които сте реагирали положително, както и какъв брой от изявленията на избран създател сте харесали. Тези фактори дефинират вероятността да харесате съответна обява и тъкмо по тази причина AI ви я демонстрира. Той взема поради и създателите, които сте последвали неотдавна, както и какъв брой постоянно посещавате профилите на този създател.
Подход
Този метод на работа значително важи и във Фейсбук и Instagram, другите две мрежи на Meta. Според AI прегледът на профила на създател в Instagram усилва вероятността да го последвате в Threads. Реакциите под вашите лични изявления също имат значение за логаритъма и изкуствения разсъдък зад него. Ако даден консуматор скрие вашите изявления, това ще покаже на логаритъма, че не са заинтригувани от вашето наличие, което пък надлежно може да снижи и честотата, с която на вас се демонстрират изявления от този консуматор.
Цел
Алгоритъмът е планиран да персонализира потребителския опит и действително да прави по този начин, че да виждате повече от това, което самичък сте решили да виждате. Което в последна сметка усилва удоволствието от изкараното време в мрежата и... усилва това време. А в последна сметка тъкмо това е, което обществените мрежи желаят, написа " Телеграф ".
В момента тя разполага със 130 милиона дейни консуматори, които непрестанно нарастват.
Отвътре
За да създадат новата си мрежа по-привлекателна и транспарантна, от Meta направиха нещо невиждано - повдигнаха капака към методиката, по която изкуственият разсъдък (AI) ръководи това, което виждате в Threads, заяви digitalinformationworld.com. Така от компанията дадоха отговор на въпроса по какъв начин по този начин едни изявления се задържат доста дълго в мрежата и притеглят голяма ангажираност от мнения и реакции, а други потъват в нищото, невидени от огромна публика.
Критерии
Ключовите фактори, които AI взема поради, са няколко. На първо място е това какъв брой изявления към този момент сте видели в своя бюлетин (нюзфийд, поток). След това идва количеството изявления, на които сте реагирали положително, както и какъв брой от изявленията на избран създател сте харесали. Тези фактори дефинират вероятността да харесате съответна обява и тъкмо по тази причина AI ви я демонстрира. Той взема поради и създателите, които сте последвали неотдавна, както и какъв брой постоянно посещавате профилите на този създател.
Подход
Този метод на работа значително важи и във Фейсбук и Instagram, другите две мрежи на Meta. Според AI прегледът на профила на създател в Instagram усилва вероятността да го последвате в Threads. Реакциите под вашите лични изявления също имат значение за логаритъма и изкуствения разсъдък зад него. Ако даден консуматор скрие вашите изявления, това ще покаже на логаритъма, че не са заинтригувани от вашето наличие, което пък надлежно може да снижи и честотата, с която на вас се демонстрират изявления от този консуматор.
Цел
Алгоритъмът е планиран да персонализира потребителския опит и действително да прави по този начин, че да виждате повече от това, което самичък сте решили да виждате. Което в последна сметка усилва удоволствието от изкараното време в мрежата и... усилва това време. А в последна сметка тъкмо това е, което обществените мрежи желаят, написа " Телеграф ".
Източник: novinite.bg
КОМЕНТАРИ