Огромната печалба на Делфините беше заличена със спорна дузпа: „Това не е фал“
Съдиите нарекоха препъване против закононарушението на Делфините – само че изглеждаха много неправилни.
В началото на второто тримесечие по време на мача в четвъртък вечерта сред Делфините и Рейвънс, длъжностните лица анулираха решаваща игра за Маями поради това, което те сметнаха за наказване за попречване на бягащия бек Оли Гордън III.
Гордън, който блокираше по време на играта, наподобява падна несъзнателно, до момента в който тичаше обратно, което накара бранителя на Балтимор Майк Грийн да се спъне.
Длъжностните лица в последна сметка отсъдиха дузпа от 15 ярда за попречване против Маями, отричайки голям пас към необятен правоприемник Джейлън Уодъл, който щеше да сложи Делфините в алената зона.
След спорното позвъняване, Гордън беше забелязан сърдит настрана, крещейки на реферите, до момента в който треньорите се опитваха да го успокоят.
Разгледайте повече
...Прочетете целия текст »




