Рони О`Съливан коригира рефера след грешка по време на сблъсъка от първия кръг на Световното първенство по снукър
Рони О'Съливан трябваше да поправя рефера Лео Скулион, откакто той неправилно сложи розовата топка на синята точка.
Инцидентът стана по време на заключителните стадии на първото полувреме на конфликта на О'Съливан от първия кръг против Джаксън Пейдж на Световното състезание по снукър. „ Ракетата “ стартира добре акцията си в шампионата.
Пробиви от 54, 56, 81, 122, 66 и 53 му донесоха преобладаваща преднина от 8-1 пред Пейдж през втория ден на мача им. О'Съливан би трябвало да завоюва единствено два фрейма, с цел да премине към втория кръг, когато играта бъде възобновена в четвъртък следобяд.
Пейдж направи брейк от 142, само че означи 27 или по-малко точки в седем от девет фрагмента. О'Съливан се надява да завоюва осмата си международна купа, което би било нов връх.
Но макар че е прочут със своите игрови качества, 48-годишният трябваше за малко да се насочи към съдийството. С 91-4 на О'Съливан в деветия фрейм, Скулион отиде да сложи розовата топка в средата на масата.
...Прочетете целия текст »




