ОФИЦИАЛНО: Осасуна обжалва мача с Барселона
Осасуна публично апелира снощната загуба от Барселона с 0:3 до Комитета за надпревари на Кралската испанска футболна федерация
Причината е неправилното съгласно памплонския клуб потребление на бранителя на каталунците Иниго Мартинес, играл цялостен мач, като съгласно жалбоподателите футболистът е бил на терена нарушаване на разпоредбите на ФИФА.
В публично официално съобщение Осасуна в детайли изяснява претенциите си, като става въпрос за член 5 от приложение I към Правилника на ФИФА. То гласи, че всички интернационалните играчи, които пропущат или се отдръпват от националния си тим заради травма, не могат да играят за своя клуб през петте дни след последния мач от интернационалния прозорец, в случай че националната федерация категорично не освободи играча. Според памплонци Мартинес го е нарушил, като е играл за клуба си след единствено 4 дни след последния мач на Испания с Нидерландия, който бе на 23 март.
От Осасуна обаче настояват, че казусът с Мартинес не е подобен и надлежно той не е имал право да играе против тях. В формалното си официално съобщение памплонският клуб дава образец и със своя състезател Браян Сарагоса и с Марк Касадо от Барселона, които също са били контузени и са извадени от състава на Испания, като те също не са имали право да играят и надлежно не бяха на терена на срещата нощес.
Иниго Мартинес получи травма в мача с Атлетико Мадрид, извоюван с 4:2 от Барса като посетител и бе сменен в състава на Испания от Дийн Хуйсен след медицински отчет на 17 март. Испания пък игра реванша си с Нидерландия на 23 март (неделя), до момента в който мачът с Осасуна бе на 27 март. Памплонци допълват, че нямат искания към потреблението на Жерар Мартин, Пабло Торе и Фермин Лопес, които пък са били освободени от състава на младежите на Испания, само че при тях повода не е била медицински проблем.
Ако жалбата на Осасуна бъде почетена, може да се стигне до служебна загуба на мача за Барселона, санкция или лишаване на точки. От каталунците на този стадий остават спокойни, като съгласно тях Мартинес е получил въпросното позволение от федерацията и не виждат никакъв проблем с присъединяване на футболиста си.
Причината е неправилното съгласно памплонския клуб потребление на бранителя на каталунците Иниго Мартинес, играл цялостен мач, като съгласно жалбоподателите футболистът е бил на терена нарушаване на разпоредбите на ФИФА.
В публично официално съобщение Осасуна в детайли изяснява претенциите си, като става въпрос за член 5 от приложение I към Правилника на ФИФА. То гласи, че всички интернационалните играчи, които пропущат или се отдръпват от националния си тим заради травма, не могат да играят за своя клуб през петте дни след последния мач от интернационалния прозорец, в случай че националната федерация категорично не освободи играча. Според памплонци Мартинес го е нарушил, като е играл за клуба си след единствено 4 дни след последния мач на Испания с Нидерландия, който бе на 23 март.
От Осасуна обаче настояват, че казусът с Мартинес не е подобен и надлежно той не е имал право да играе против тях. В формалното си официално съобщение памплонският клуб дава образец и със своя състезател Браян Сарагоса и с Марк Касадо от Барселона, които също са били контузени и са извадени от състава на Испания, като те също не са имали право да играят и надлежно не бяха на терена на срещата нощес.
Иниго Мартинес получи травма в мача с Атлетико Мадрид, извоюван с 4:2 от Барса като посетител и бе сменен в състава на Испания от Дийн Хуйсен след медицински отчет на 17 март. Испания пък игра реванша си с Нидерландия на 23 март (неделя), до момента в който мачът с Осасуна бе на 27 март. Памплонци допълват, че нямат искания към потреблението на Жерар Мартин, Пабло Торе и Фермин Лопес, които пък са били освободени от състава на младежите на Испания, само че при тях повода не е била медицински проблем.
Ако жалбата на Осасуна бъде почетена, може да се стигне до служебна загуба на мача за Барселона, санкция или лишаване на точки. От каталунците на този стадий остават спокойни, като съгласно тях Мартинес е получил въпросното позволение от федерацията и не виждат никакъв проблем с присъединяване на футболиста си.
Източник: novsport.com
КОМЕНТАРИ




