ИПБ пита шефа на АПИ за бонуси за „добре свършена работа“
ИПБ пита шефа на АПИ за бонуси за „ добре свършена работа “
Екипът на Института за пътна сигурност изпрати питане до ръководителя на Управителния съвет на АПИ Йордан Вълчев, обвързвано с бонуси за „ добре свършена работа “.
Ето и писмото на ИПБ:
„ През 2024 година сте одобрили изплащането на 2 274 654 лева в допълнение заплащане за себе си,
членовете на УС и шефовете на АПИ – за “добре свършена работа ”. Молим да посочите обществено каква тъкмо работа е свършена добре, в случай че:
• Републиканската пътна мрежа през 2024 година е в извънредно неприятно положение
– с изчезнали маркировки, мантинели, знаци и осветление;
• След нещастието със Сияна самичък потвърдихте, че АПИ
не прави поправки, тъй като „ нямало контракти за поддържка “;
• Липсата на задачи за настояща поддръжка и отводът те да бъдат оповестени на уеб страницата на АПИ
основават цялостна неяснота по отношение на това кой, по кое време и по какъв начин поддържа пътищата;
• България остава измежду страните с най-вече жертви по пътищата в Европейски Съюз,
до момента в който сигнали за рискови сектори не водят до дейности от страна на организацията.
В тази обстановка разпределянето на милиони левове бонуси звучи като насмешка с обществото и с жертвите на пътя. Настояваме да обясните на какво съображение се възнаграждавате, до момента в който не изпълнявате главните си отговорности “, питат от Института.
Екипът на Института за пътна сигурност изпрати питане до ръководителя на Управителния съвет на АПИ Йордан Вълчев, обвързвано с бонуси за „ добре свършена работа “.
Ето и писмото на ИПБ:
„ През 2024 година сте одобрили изплащането на 2 274 654 лева в допълнение заплащане за себе си,
членовете на УС и шефовете на АПИ – за “добре свършена работа ”. Молим да посочите обществено каква тъкмо работа е свършена добре, в случай че:
• Републиканската пътна мрежа през 2024 година е в извънредно неприятно положение
– с изчезнали маркировки, мантинели, знаци и осветление;
• След нещастието със Сияна самичък потвърдихте, че АПИ
не прави поправки, тъй като „ нямало контракти за поддържка “;
• Липсата на задачи за настояща поддръжка и отводът те да бъдат оповестени на уеб страницата на АПИ
основават цялостна неяснота по отношение на това кой, по кое време и по какъв начин поддържа пътищата;
• България остава измежду страните с най-вече жертви по пътищата в Европейски Съюз,
до момента в който сигнали за рискови сектори не водят до дейности от страна на организацията.
В тази обстановка разпределянето на милиони левове бонуси звучи като насмешка с обществото и с жертвите на пътя. Настояваме да обясните на какво съображение се възнаграждавате, до момента в който не изпълнявате главните си отговорности “, питат от Института.
Източник: flashnews.bg
КОМЕНТАРИ




