Скъпо недоразумение: Калахан от титаните признава, че не е знаел правило за улов на NFL
Денвър (AP)-Брайън Калахан е коригиран-за разлика от апела, който той не е заложил. постанови, че е излязъл отвън границите.
На първо място и 20-те титани, които се отбиват с точка в края на третата четвърт, Елик Айоманор се надигна по страничната линия на Тенеси, прескочи над ъгъла на Райли Мос и се хвърли в проход с 21 двора от Уорд Кам.
Ayomanor изглеждаше да смъкна десния си лакът надолу, преди всяка друга част от тялото му да удари бялата линия отвън границите. Когато формалните лица управляваха незавършеност обаче, Калахан не оспори позвъняването и титаните продължиха да путят след още две неточности.
, това се оказа огромна неточност при еднократна загуба на пътя, в която титаните, които отидоха 3-14 в първия сезон на Калахан, бяха извършени на 133 ярда, с цел да тръгнат с 131 ярда в границите на пенталите, които се отдръпнаха, с цел да тръгнат с 131 ярда в границите на Пенсиите, които се отдръпнаха против тях.
натиснат след играта, за какво той не е оспорил позвъняването,...
Прочетете целия текст »




