Тя е на 35 години. Живее в Ню Йорк заедно

...
Коментари Харесай

Как живее финансистка в Ню Йорк с годишна заплата от 1.5 млн. долара

Тя е на 35 години. Живее в Ню Йорк дружно със брачна половинка си и двете им деца. Споделя, че базовата й заплата е към 200 000 $, само че бонусите й през годините са възлизали на сред 300 000 и 2.8 млн. $. Средно за последните 4 години тя печели по към 1.5 млн. $.
Работи като ръководещ шеф в хедж фонд в Ню Йорк и в резюме месечните й разноски са към 6500 $ за жилището, 2500 $ за детска градина, 50 $ за фитнес, 240 $ за уроци по пиано на едно от децата, 120 $ за кабелна телевизия и интернет, 121 $ за карта за метрото, 415 $ за щедрост и към 1660 $ за пътешествия.

Какви други разноски прави една съумяла 35-годишна жена и по какъв начин живее тя в Ню Йорк?

Вижте по какъв начин минава седмицата на героинята на Business Insider:

Ден 1

Събуждаме се към 7.20 и би трябвало да приготвим децата за учебно заведение. Те би трябвало да излязат от у дома към 8 часа, по тази причина ги разсънваме в 7.30. Родителите ми живеят с нас, по тази причина, когато станем татко ми, към този момент е приготвил закуската.

Той се грижи за щерка ми, като я изпраща до учебното заведение, до момента в който майка ми води сина ми на детска градина с метрото. Обикновено аз излизам към 8.40 часа, само че през днешния ден, поради присъединяване ми в конференция, би трябвало да подраня с 20 минути.

След шест срещи в границите на деня, към този момент съм изцяло изтощена. На път към офиса се отклонявам в Zara, където си закупувам 2 рокли за 150 $.

Към 17 ч. към този момент съм в офиса. Проверявам цените на акциите и давам отговор на няколко имейла. Утре е вторият ден на конференцията, по тази причина би трябвало да се приготвя. Принтирам презентациите и анализите на сътрудниците си, с цел да ги прочета тази вечер.

Прибирам се към 18.30 часа, защото пътят до нас ми лишава към 15 – 20 минути.

Обикновено се прибирам към 18 часа, само че през днешния ден е изключение. Един от целите ми е да вечеряме със фамилията ми в най-малко 90% от дните през годината. Забавляваме се с децата до към 20.30 часа, след което лягам в 22.30 часа.

Дневни разноски: 150 $

Ден 2

Вчера леко закъснях за конференцията, тъй като не реших опцията за забавяне на метрото. Стресът не си струваше, по тази причина през днешния ден излизам в 8 часа и ще закуся на мястото на събитието. Закуската включва мъфин, плодове и кафе. Поне е гратис.

Около 12 часа е време за обяд. Менюто в хотел Palace включва салата с месо от раци, сьомга с картофи и аспержи. Десерът е от тирамису и шоколадови бисквитки. Хапнах ги, до момента в който слушах дълга презентация за вероятностите пред биотехнологиите през 2018 година

Конференцията приключи и на път към офиса се отклонявам в магазин, където закупувам чифт ботуши Stuart Weitzman за 707.40 $. След малко работа в офиса, взимам метрото. Вечеряме домашно приготвена виетнамска кухня, само че той като храната е пържена, съпругат ми отхвърля пролетните ролца. Това значи повече от тях за мен.

Вечеряме най-вече у дома, като общите ни разноски за храна възлизат на 800 $ на месец. След вечеря брачният партньор ми и щерка ни излизат за урок по плуване. Прибират се към 20.30 часа, след което е време за десерт.

В ден, в който те са на плуване, децата си лягат в 21.30 часа, а за мен остава задоволително време, с цел да се приготвя за лягане и за утрешния ден.

Дневни разноски: 707.40 $

Ден 3

В учебното заведение на щерка ми има празненство, по тази причина през днешния ден аз би трябвало да я заведа. Нямам време за закуска, по тази причина оставам гладна до 9.30 часа, когато всичко завърши. Разбирам от сътрудниците, че би трябвало да посетя друго събитие през януари.

Понеже съм закъсняла, върша резервация в най-близкия хотел против 600 $ за нощувка. Цената е три пъти по-висока от естествената заради огромния интерес към хотелите в региона. За страдание, билетите за бизнес класата са изчерпани, по тази причина закупувам билети за икономичната класа.

Дългият уикенд по случай Деня на Мартин Лутър Кинг възнамерявам да прекарам със фамилията си. Докато аз съм на конференцията, брачният партньор ми може да разноски децата и да ги заведе на плаж.

Билетите за тях са на стойност 660 $. Хотелът ще ни е
бонус, защото към този момент имам насъбрани много бонус точки от предхоните ми полети.

Следобяд имам среща с изпълнителен шеф на застрахователна компания, както и друга среща с анализатор на фармацевтичния бранш. След това възнамерявам да направя къси мемоари на капиталови хрумвания от конференцията в последните два дни.

На вечеря сме с другари на брачна половинка ми в прочут ресторант. Храната е много, а сметката ни е 160 $.

Синът ни към момента е безсънен, защото следобед е спал. Четохме книжки и си легнахме към 23 часа.

Дневни разноски: 820 $

Ден 4

Денят ми стартира със среща в 9.30 часа. Календарът ми планува още една среща за деня, само че част от вложенията ми не се оправят съгласно упованията ми.

Обядвам с клуба на девойките програмисти, курс за деца в тийнейджърска възраст в Bank of America. Определено бих насочила щерка ни след време към сходен курс, с цел да се научи да програмира. Аз несъмнено не мога да й бъда потребна в това начинание.

Днес имам конферентен диалог в 19 часа с компания от Европа и поради часовата разлика се постанова брачният партньор ми да вземе децата от учебно заведение и да ги заведе в детски клуб, с цел да поиграят.

След като те са задоволително изтощени, след вечеря ми остава време да възнамерявам пътуването ни до Азия по-късно тази година.

В последните 10 години навестявам конференция в Азия и брачният партньор ми ме съпровожда. Полетите и хотелското настаняване костват 6500 $ за първа класа и 3000 $, които се поемат от компанията ми.

Двамата честваме 10 години през 2018 година, така че мисля, че сме заслужили малко време без децата. Самолетният билет за мъжа ми струваше 1100 $, а шестте дни в Япония ще ни костват 1500 $ за хотели.