„Убиецът на Twitter“ загуби 82% от потребителите си
Threads – новата обществена мрежа, която Meta Platforms пусна, с цел да се конкурира с Twitter – провокира незабавен възторг в първите дни след появяването си. Но за доста малко по-късно към този момент се чуди как да задържи потребителите си в платформата. Последните отчети демонстрират фрапантен спад на ангажираността на ползвателите.
Сигналите за провокациите, с които се сблъсква компанията на Марк Зукърбърг, идват тъкмо месец след появяването на приложението, описвано от оптимистите като „ килърът на Twitter “. И загатват, че Meta може и да не успее да се възползва от хаоса към ръководството на Илон Мъск над платформата за микроблогинг.
През годините Фейсбук се опитваше да се конкурира с Twitter по доста способи, в това число копирайки присъщи функционалности, като хаштагове и настоящи тематики. Но този юли компанията майка на най-голямата обществена мрежа предприе може би най-големия си удар, пускайки различното и доста сходно приложение Threads.
Обвързано с Instagram, едно от известните приложения в съзвездието на Meta, Threads съумя да набере бързо клиенти. И даже би неотдавна поставения връх на ChatGPT за най-бързо постигане на 100 млн. консуматори.
Meta създава „ кукички “ за задържане на хората в Threads
Сега данните на компаниите за пазарни изследвания Similarweb и Sensor Tower демонстрират фрапантен срив.
Според Sensor Tower броят на дейните консуматори на Threads е намалял с 82% за интервала от старта на платформата до 31 юли, като единствено осем милиона души го достъпват интензивно всеки ден.
В първите дни на платформата бе доближат пикът от 44 млн. дейни дневни консуматори. Днес хората към този момент отварят приложението по-рядко и прекарват в него по-малко време, сочат още данните на Sensor Tower.
В деня на стартирането му потребителите са отваряли приложението приблизително 14 пъти и са прекарвали приблизително 19 минути в скролване, заяви компанията. До края на месеца обаче тези индикатори внезапно са намалели. Към 1 август междинното време, прекарано в Threads, е спаднало до едвам 2.9 минути дневно, а сесиите – до 2.6, дава образец Абе Юсеф, старши анализатор в Sensor Tower.
Резултатите от Similarweb демонстрират същия модел на спад. Според тях Threads е записала пик от най-много 49 млн. дневни консуматори на 7 юли, ден след стартирането, след което броят им непрекъснато спада до малко над 11 милиона към 29 юли, стана ясно от думите на Дейвид Кар, старши управител „ Проучвания “ в Similarweb.
Според Sensor Tower броят на дневните дейни консуматори на Threads продължава да понижава с почти 1% дневно.
По време на диалога за приходите на компанията предишния месец, основният изпълнителен шеф на Meta Марк Зукърбърг съобщи, че е „ много оптимистично надъхан “ във връзка с приложението.
Видяхме невиждан растеж през цялото време и което е по-важно – виждаме, че повече хора се връщат всекидневно, в сравнение с чаках “, сподели той тогава и изясни, че фокусът отсега нататък ще върху задържането и подобряването на главните неща.
Threads започва единствено с няколко функционалности, а по-късно даде обещание да добави мощно мечтани принадлежности, като противоположен последователен канал за наличие, десктоп версия на приложението и директни известия.
Сигналите за провокациите, с които се сблъсква компанията на Марк Зукърбърг, идват тъкмо месец след появяването на приложението, описвано от оптимистите като „ килърът на Twitter “. И загатват, че Meta може и да не успее да се възползва от хаоса към ръководството на Илон Мъск над платформата за микроблогинг.
През годините Фейсбук се опитваше да се конкурира с Twitter по доста способи, в това число копирайки присъщи функционалности, като хаштагове и настоящи тематики. Но този юли компанията майка на най-голямата обществена мрежа предприе може би най-големия си удар, пускайки различното и доста сходно приложение Threads.
Обвързано с Instagram, едно от известните приложения в съзвездието на Meta, Threads съумя да набере бързо клиенти. И даже би неотдавна поставения връх на ChatGPT за най-бързо постигане на 100 млн. консуматори.
Сега данните на компаниите за пазарни изследвания Similarweb и Sensor Tower демонстрират фрапантен срив.
Според Sensor Tower броят на дейните консуматори на Threads е намалял с 82% за интервала от старта на платформата до 31 юли, като единствено осем милиона души го достъпват интензивно всеки ден.
В първите дни на платформата бе доближат пикът от 44 млн. дейни дневни консуматори. Днес хората към този момент отварят приложението по-рядко и прекарват в него по-малко време, сочат още данните на Sensor Tower.
В деня на стартирането му потребителите са отваряли приложението приблизително 14 пъти и са прекарвали приблизително 19 минути в скролване, заяви компанията. До края на месеца обаче тези индикатори внезапно са намалели. Към 1 август междинното време, прекарано в Threads, е спаднало до едвам 2.9 минути дневно, а сесиите – до 2.6, дава образец Абе Юсеф, старши анализатор в Sensor Tower.
Резултатите от Similarweb демонстрират същия модел на спад. Според тях Threads е записала пик от най-много 49 млн. дневни консуматори на 7 юли, ден след стартирането, след което броят им непрекъснато спада до малко над 11 милиона към 29 юли, стана ясно от думите на Дейвид Кар, старши управител „ Проучвания “ в Similarweb.
Според Sensor Tower броят на дневните дейни консуматори на Threads продължава да понижава с почти 1% дневно.
По време на диалога за приходите на компанията предишния месец, основният изпълнителен шеф на Meta Марк Зукърбърг съобщи, че е „ много оптимистично надъхан “ във връзка с приложението.
Видяхме невиждан растеж през цялото време и което е по-важно – виждаме, че повече хора се връщат всекидневно, в сравнение с чаках “, сподели той тогава и изясни, че фокусът отсега нататък ще върху задържането и подобряването на главните неща.
Threads започва единствено с няколко функционалности, а по-късно даде обещание да добави мощно мечтани принадлежности, като противоположен последователен канал за наличие, десктоп версия на приложението и директни известия.
Източник: economic.bg
КОМЕНТАРИ