Певицата Михаела Филева спи на палатка в гората. Изгрялата от

...
Коментари Харесай

Михаела Филева спи на палатка в гората

Певицата Михаела Филева спи на палатка в гората. Изгрялата от музикалното предаване "Х фактор " изпълнителка въобще не се тормози да си ляга под намерено небе, написа в. "България през днешния ден ".

Бившата на рапъра Павел потегли на странствуване от България до Австрия и мина съвсем през целия Балкански полуостров.

Вместо тя и приятелите й да отсядат в скъпарски хотели, компанията взема решение, че може да спи измежду природата.

Вечер, когато към този момент нямат сили за каране, Филева и приятелките й си набелязват някое красиво местенце и разпъват палатките си.

... Влюбих се в Черна Гора! Препоръчвам горещо! Там можеш да правиш всичко - хайкиг из планините им, рафтинг по река Тара, лодки в езерата им, имат си и плажове - в общи линии са единствено на няколко часа път с кола, а имат ужасно разнообразна природата, нещо като нашата... единствено дето е много по-чисто Решихме да останем още една вечер. С лекост зарязахме първичния проект за Котор. Август е - единствено си представете жегата и претъпканото с хора крайбрежие - ъъ, по-добре не. По съвет на една от съдържателките на къмпингите през които минахме, се отправихме към Дурмитор - Национален парк, част от международното културно и естествено завещание предпазено от ЮНЕСКО, а и беше единствено на два часа каране. Тръгнахме в точния момент, бяхме близо и за първи, а в случай че би трябвало да съм почтена и за финален път, пристигнахме по ярко. Разпънахме се и взехме да мислим за вечерята. Подходихме много типичен - на лагерния огън си изпекохме наденички и хлебче, направихме си салата с пресни зеленчуци, имахме айвар ( нещо сред лютеница и кьополо, което аз персонално ядох едвам за втори път), в случай че щете ми вярвайте, само че не помня по кое време за последно ми е било толкоз вкусно. Легнахме си, а Айра ме разсъни още в 8. Заспахме рано, по този начин, че си станах без да очаквам втора кучешка покана и хайде отново на премеждие. Къмпингувахме на 5 минути от Crno Jezero ( Църно езеро), надлежно, след закуска, незабавно се отправихме към него. Това е езерото с най-спокойната и кристално чиста вода, което съм виждала. Бърза фотография и тръгнахме още веднъж да катерим. Три часа по-късно стигнахме до единствения viewpoint в покрайнината. Продължихме още малко нагоре в търсене на още по-красива панорама, само че не стигнахме до върха. Казаха ни, че до горе има още 3 часа, а ние искахме вечерта да тръгнем за Хърватска. Taка, че обявихме viewpoint-a за “нашия връх” и хайде назад надолу. Айра беше дроб! ( ползвам фотография - нека я хване позор ) На езерото имаше каяци - възползвахме се естествено... и беше велико. Дори си изпълних манерката с вода, нямаше по какъв начин да не пия, споделих ли към този момент, че водата беше кристално чиста? Карахме към час, хапнахме небрежно и запалихме към страната на международните футболни вицешампиони. ( следва продължение... ) #roadtrip #tenttrip

A post shared by Mihaela Fileva (@mihaelafileva) on Aug 16, 2018 at 8:10am PDT

... след Косово, още първата вечер (04.08), тръгнахме за Черна гора. Това ни решение беше определящо за метода ни на пътешестване, тъй като ни хареса да се будим всяка заран на ново място, да го преглеждаме, а вечер да събираме всичко и да се местим. Не се съобразявахме с някакъв авансово направен проект, единственото несъмнено нещо беше, че на 8-ми, би трябвало да сме във Виена, за концерта на Ed Sheeran. Мислехме да се пуснем към Котор - туристическо градче на Адриатическия бряг, само че навигацията ме прекара през много неприятен планински път и след 6-7 часа каране по завои със междинна скорост 30 км/ч, взехме решение да спрем посредата на пътя в Национален парк Biogradska Gora. На картата си харесахме някакво езеро, както и #viewpoint Bendovac, от който в интернет твърдяха, че има луксозна панорама към водния басейн. До там се стигало с катерене - идеално! Това беше нашето място! Пристигнахме посреднощ, хапнахме небрежно, палатки, дюшеци, спални чували, измихме си зъбите... и Лека нощ. Събудихме се рано... Спретнах се небрежно и обух планинарските си обувки за първи път!!! След 2-3 часа катерене, бяхме на върха и пред очите ни се откри необятната хубост на панорама, за която съм пробвала да ви загатна в фотосите. Стигнах и до извода, че не е неприятно да съм по-старателна с кардио упражненията в залата, само че това е друга тематика... (... следва продължение) #trip #advanture #bendovac #montenegro #tenttrip #tentismyhome #naturelovers #hiking